Sunrise GP
Sunrise GP is an arcade game that combines racing with a road trip atmosphere. Take part in the Grand Prix, test yourself in the challenge mode or race against your friends thanks to the split-screen. Here, the indie spirit meets a great passion for racing and cars. Check your results on the leaderboards and have a great time with your friends - racing with up to four people on the split screen. Sunrise GP features cars inspired by European classics and races through fantastic locations - among beaches, caves, mountains and lakes. Everything is designed to help you relax and soak up the laid-back atmosphere. The amazing soundtrack also enhances the unique experience.