STEEP GOLD EDITION
Ride a massive open world across the Alps, where the powder is always fresh and the run never ends. The mountain is yours to explore. So strap in, suit up, and drop in. - RIDE YOUR WAY -Conquer the world's most epic mountains on skis, wingsuits, snowboards, and paragliders. Create your own path through a massive open world. - LIVE UNFORGETTABLE MOMENTS WITH OTHERS -Ride solo or drop in next to other players to share thrilling rides. - PUT YOUR SKILLS TO THE TEST -Paticipate in unique and spectacular challenges. - SHARE EVERYTHING -Capture your best stunts and share via social media. The Gold Edition includes the game and the Season Pass, which gives you access to: - 3 DLC packs featuring additional sports, challenges and outfits - 10,000 STEEP credits - Bonus Helicopter tickets - An exclusive fun costume The 3 DLC packs will progressively be made available at later dates.