Square Logic
Square Logic is a logic puzzle game where the goal is to fill the entire grid by drawing squares and rectangles. Each piece you place must contain exactly one number, which indicates how many tiles the piece must cover. The rules are simple, but finding all the solutions will challenge your mind. Develop strategies to figure out how to solve more and more puzzles! Try and solve all 200!