Spiral
Spiral is a third-person narrative exploration game that shares a poetic vision of cognitive degeneration. Step into the shoes of Bernard as you help him and support him while braving his unraveling mind and relieving his most treasured moments. Meet Bernard Penfield…writer-at-heart, introspective soul, roleplaying-veteran, professional dog-petter, comforts-of-home lover -- and your companion throughout this story! Walk alongside Bernard as you help him navigate the increasing instability of his mind and reconnect him with memories from his past.