Sparkle Bundle
Get two best selling marble shooter match-three action puzzle games at a great price! Sparkle 2 and Sparkle Unleashed feature superbly polished gameplay, breathtaking audiovisuals, and earthshattering powerups. Banish the darkness with your swift orb matching skills!