Smoots Crazy Wave
Get ready for a splashing good time in Smoots Crazy Wave! This fast-paced arcade racer brings the beloved Smoots characters to thrilling water tracks where you’ll compete for victory. Whether you prefer classic Slalom races, powerup-filled mayhem, or intense Battle Royale showdowns, there's a mode for every type of racer. Race across vibrant locations like Honu Island, Iceland, and the mysterious Lost World, using skill and strategy to outpace your rivals. And if you’re falling behind, grab a powerup to turn the tide! Play solo or challenge up to 3 friends in local multiplayer to prove who rules the waves. Features - Local multiplayer: Up to 4 players can race together in split-screen mode. - Exciting game modes: Choose from Slalom, Powerups, Battle Royale, Time Trial, and Exhibition. - 14 unique Smoots: Each character has their own stats. - Colorful tracks: Race across exotic locations, from tropical beaches to icy landscapes. - Are you ready to ride the waves?