Siegecraft Commander
Create the ultimate fortress and wreak havoc, raining destruction on your enemies with catapult-flinging fun! Siegecraft Commander offers real-time strategy (RTS) single-player campaigns, while providing both turn-based and RTS options for high-stakes multiplayer matches. In turn-based matches, plan the location of the towers, units and walls in your fortress to outmaneuver your foes, then tactically think and precisely aim when starting your attack! In real-time, quickly construct a base that can win the war and start an all-out offensive. Both offer easy-to-learn strategic elements combined in subtle ways to yield a rich tactical experience. Engage in local or online internet multiplayer. Siegecraft Commander has a match-making system which groups you with 1-3 other players quickly and across compatible platforms.