Sherlock Purr 2
Our clever cat detective is back, and this time the mystery unfolds all over the apartment. Immerse yourself in an extended adventure full of intriguing challenges, vibrant colours and brain-teasing puzzles. Sherlock Purr 2 is an enchanting children's game, tailor-made for young explorers who love cats and crave delightful mysteries. Join our whiskered hero, explore every nook and cranny, and embark on a meow-filled journey where every corner holds a delightful surprise. Follow Sherlock Purr's pawprints and solve the mystery today!