Shadow Gambit: The Cursed Crew Complete Edition
Get the Complete Edition and instantly unlock all the fantastic pirate adventures and additional content that is awaiting you in Shadow Gambit: The Cursed Crew. The Complete Edition includes the Main Game, the DLC expansions Shadow Gambit: Yuki's Wish and Shadow Gambit: Zagan's Ritual as well as the Original Soundtrack and the Artbook & Strategy Guide in one package at a special discounted price compared to individual purchases. Hoist the sails, cursed pirate! About Shadow Gambit: The Cursed Crew Shadow Gambit: The Cursed Crew is an all-new stealth strategy game set during an alternate history of the Golden Age of Piracy. The Curse of Lost Souls haunts the mysterious island chain known as the Lost Caribbean, which is under the control of the terrible forces of the Inquisition. They despise all that is supernatural and use soul devouring fire to hunt cursed pirates like you! Join a ghost ship with a living soul, assemble a cursed pirate crew and embrace magical powers to defy the Inquisition, who stands between you and the mysterious treasure of the legendary Captain Mordechai.