Ruvato: Original Complex
Ruvato: Original Complex is a fast-paced hack and slash game. Ria, the protagonist of this game, gains attack power and becomes stronger each time she defeats her enemy. Play, get skilled, and chain-kill multiple enemies with ease using Ria’s unique ability.