Roguelites in space
Two roguelites in space! Enjoy a deck building and a space shooter with generated systems and enemies! Make your builds on each run and survive to the end! For the Warp - A roguelike deckbuilding game in space! Explore randomly generated systems, enemies, and strange encounters. Build your deck, survive, and reach For The Warp gate! Stellar Interface - Run through the universe in this rogue-like-ish space-shooter. Discover the numerous perks/consumables and their synergistic effects. Explore the randomly-generated galaxy to find merchants, unlock spacecrafts, collect Cartridges and checkmark your kills of the various galactic overlords.