Roguelike Bundle
Slay the Spire: We fused card games and roguelikes together to make the best single player deckbuilder we could. Craft a unique deck, encounter bizarre creatures, discover relics of immense power, and Slay the Spire! - Dynamic Deck Building: Choose your cards wisely! Discover hundreds of cards to add to your deck with each attempt at climbing the Spire. Select cards that work together to efficiently dispatch foes and reach the top - An Ever-changing Spire: Whenever you embark on a journey up the Spire, the layout differs each time. Choose a risky or safe path, face different enemies, choose different cards, discover different relics, and even fight different bosses! - Powerful Relics to Discover: Powerful items known as relics can be found throughout the Spire. The effects of these relics can greatly enhance your deck through powerful interactions. But beware, obtaining a relic may cost you more than just gold… Roundguard: Castle Springbottom is under attack! It's up to the Roundguard to save the king and -- more importantly -- recover his gold! Fling your hero into the face of danger and bounce off hordes of dangerously cute monsters to reach the bottom of the dungeon. With only one life, you'll need to learn how to navigate hazards, make strategic choices, and master your hero's skills if you hope to defeat the final boss. But don't worry, the Roundguard always bounces back! - Bouncy Fun: Intuitive pinball-physics-based gameplay like no other dungeon crawler. - Multiple Classes: Play as the Warrior, the Rogue, or the Wizard, each with their own unique skills, items, and cheeky sense of humor. - Randomized Dungeon: Each time you play, levels are procedurally generated, and quest events and elite monsters are randomly placed. - Permadeath with Benefits: When you die, you’ll have a chance to bring a special trinket with you on your next run. The more gold you grab, the better your chances to collect one of the most powerful trinkets. - A Cast of Oddballs: Chat with the castle’s colorful cast to pick up quests and learn why some rats want their king dead, what’s irritating the local teenage skeleton today, or what the Warrior will do if you can’t get to a bathroom quickly enough. - Lots of Loot: Over 100 items and trinkets, each with effects that present strategic choices and combo possibilities. - Show Off Your Skills: Compete on the leaderboards and try to master all the challenging, rule-bending relics.