REZ PLZ
Death is just part of the adventure. REZ PLZ is a pixel art puzzle platformer with a new twist on co-op and single player gameplay: Kill your brother to solve puzzles and conquer dungeons. Join apprentice wizard brothers Arcan and Zeph as they fight the forces of Dark Arcanum armed with little more than the Resurrection Scroll, a tool they can use to bring each other back to life. As you progress, you will unlock new spells that grant diverse abilities to conquer the increasingly difficult challenges ahead.