Inherit the neighborhood's old electronics repair shop and bring the stories inside forgotten devices back to life. In RE:WIRE, every job follows a true-to-life service workflow: listen to the customer's complaint, inspect the device, confirm the fault with diagnostic tests and choose the right tools. Disassemble parts in dependency order; remove dirt, oxidation and cosmetic damage; repair or replace faulty components. Once the device is back together, complete the final tests and return it to the customer. Running the workshop goes beyond the workbench. Manage inventory, orders, finances and your calendar, then invest your earnings in new equipment. Customer stories and different device families unfold over the 30-day main career. After the career finale, you can keep the shop open in endless mode. RE:WIRE is a fully offline single-player game. It supports mouse and keyboard, plus gamepads using standard mappings.