Resident Evil
The game that defined the survival-horror genre is back! Check out the remastered HD version of Resident Evil. In 1998 a special forces team is sent to investigate some bizarre murders on the outskirts of Raccoon City. Upon arriving they are attacked by a pack of blood-thirsty dogs and are forced to take cover in a nearby mansion. But the scent of death hangs heavy in the air. Supplies are scarce as they struggle to stay alive.