Racing Champions
Experience the rush of motorsport in a unique blend of simulation and arcade racing, crafted with passion by true racing enthusiasts. With gameplay that’s easy to jump into but rewards precision and mastery, this game invites you to chase that flawless lap again and again. Feel the tires grip the track as you zoom past the start/finish line and tackle each hairpin turn, brakes screeching as you navigate every curve with intensity. Take on 18 dynamic tracks and command 32 distinct cars, each with a unique handling style to master. Test your skills against a range of AI difficulties in single-player mode, or bring the competition home with local multiplayer to race head-to-head with friends.