PROJECT 13
Welcome to Project 13, a unique Simulator that challenges your perception and instincts in a repeating Psych Ward Corridor. In this immersive experience, you step into the shoes of a disposable Probant, devoid of rights and a future, tasked with navigating a mysterious, repeating Psych Ward Corridor. Your objective is clear: report any anomalies encountered during your walks. The catch? A single mistake means starting anew. Only by consistently reporting accurately can you progress through the enigmatic corridors. Embark on this surreal journey where reality blurs, and your decisions shape your destiny. Are you ready to unravel the mysteries of Project 13 and defy the odds stacked against you? The corridors await – enter if you dare.