Ponpu
Get ready to break some eggs in this frantic multiplayer party-game! Ponpu mixes classic gameplay with new crazy mechanics, all packaged in one of the coolest art-styles ever seen! As a herald of the almighty creator of the Universe – the Duck-God, battle it out with your siblings in an epic quest to save the world from destruction! Once you’re done saving the world, engage in frantic multiplayer in a range of crazy game modes with up to 4 players. Bombs on!