Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
The classic courtroom adventure series that has sold over 6.7 million copies worldwide is finally here. Become Phoenix Wright and experience the thrill of battle as you fight to save your innocent clients in a court of law. Play all 14 episodes, spanning the first three games, in one gorgeous collection. Solve the intriguing mysteries behind each case and witness the final truth for yourself! Take that! New features & languages added in the latest update! Gallery - Music Player: Listen to music from the game and selected tracks from the special arrangement album. - Art: View various artwork from the game, including official illustrations and event scenes. - Scene Creator: Have fun creating different scenes with character models and animations. More features to enjoy - Episode Selection allows you to start playing from an episode of your choice. - Story Mode allows you to solve cases automatically to enjoy more of the story. - Auto-play allows you to automatically play through the dialogue to focus on solving cases. (switch between Story Mode and Auto-play to suit your play-style). Additional language support for Latin American Spanish and Brazilian Portuguese including text and voice! Bug Fixes - We implemented measures to address vulnerabilities in Unity.