Penguin's Road
The Battle of Penguin's Road is a fast and fun 3rd-person action shooter. The player is given an arsenal of weapons and tools to defeat enemies that attack from the land, sea and air. Master run-and-gun, cover-shooting, long aims, close blasts, melee and commanding tanks for victory!