Odium to the Core
Reach the core and save the world! Odium to the Core is a single-button, music-based challenging side-scrolling game with a beautiful but dark monochromatic art style. Guide Odium through dangerous and intense music-fueled levels to fight and stop the spreading corruption. Keep the balance to avoid traps, enemies and move through narrow passages. Defeat challenging bosses and discover the story behind the corruption of Odium's world.