Musashi vs Cthulhu
Musashi vs Cthulhu (or MxC) is a fast paced action game where you take control of Musashi - the most famous warrior from feudal Japan -,as he’s fighting for his life. The ronin is a victim of a terrible curse that makes him a target for unspeakable monsters. In each match, hordes of monsters spawns endlessly and attack until there's no one standing. The enemies comes from both sides of the screen and must be attacked with precise blows to bulging weak spots shown in their bodies. Challenge your friends to see who is the coldest and most precise warrior, even when facing impossible odds.