Monster Jump Run
Monster Jump is a fun, action-packed platforming and running game full of challenges and obstacles. Control your monster, jump at the right time, dodge dangers, collect apples, and try to go further and further while aiming for the highest score. RUN, JUMP, AND DODGE OBSTACLES Advance through colorful scenarios and face spikes, lava, abysses, blocks, and other dangers. Use quick reflexes and precise movements to survive and continue your run. BEAT YOUR RECORD AND GO FURTHER AND FURTHER Each game is a new opportunity to improve your score. Collect apples, overcome challenges, and discover how far you can go in this platforming adventure. CARTOON ADVENTURE WITH ADDICTIVE CHALLENGE Explore worlds full of nature, mountains, castles, and dangerous platforms in a casual experience that's easy to play but difficult to master. Monster Jump combines running, jumping, reflexes, and fun in fast-paced and challenging matches. PLAY, CHALLENGE YOUR REFLEXES AND MASTER THE JUMPS Get in the race, avoid the obstacles and go for the highest score. The further you go, the greater the challenge.