Kristala
Kristala is a dark fantasy Action RPG that invites you into the role of a magically gifted feline warrior on a quest to master the ancient magics of the Sacred Kristals. Simultaneously, you must battle to cleanse a cursed world teeming with mutated, monstrous creatures and the grim remnants of a devastating war. Blending challenging, fast-paced combat with agile parkour, feline stealth, and deep worldbuilding, Kristala offers a rich and atmospheric journey across Ailur...where every battle is brutal, every choice holds weight, and every path hides mysterious secrets waiting to be unraveled.