KILL IT WITH FIRE! 2
You are the Exterminator on a crusade against the spider horde taking over the multiverse. Blast through the story campaign solo or with friends via online co-op for up to 4 players or jump into a frenetic Humans vs Spiders PvP mode for some laughs and screams. GEAR UP AND EXTERMINATE Wage war on the eight-legged monsters with an arsenal of 45 weapons and gadgets worthy of the Exterminator. Will your team smash the pests with a newspaper, burn them to a crisp, rev up the minigun, unleash a rocket launcher, or wield a laser sword? SAVE THE MULTIVERSE Embark on an epic spider hunt across seven distinct worlds. Exterminate the pesky arachnids in a mysterious manor, liberate a town in the Wild West, explore cyberspace, and descend into Spider Hell. Every level is a unique battle against the spiders! COMPLETE CHALLENGES Brew magic potions in a bubbling cauldron. Demolish a megapolis as a kaiju-sized madman. Defend a cacti-owned saloon from waves of spiders. Win a drone race in virtual reality. And more! (ALSO) PLAY AS A SPIDER ‘Okay, all this spider-hunting sounds fun, but what if I want to play as a spider?’ you might ask. And yes, you can indeed play as a spider in an online 8-player PvP mode called Spider Hunt. It’s actual humans vs actual arachnids!