KAKU - Ancient Seal
Play as Kaku, a lonely young boy living in the snowy mountains, suddenly thrust into a legendary adventure by a forgotten prophecy. The world you explore was once shaped by the mighty Creator Saga — a divine being who maintained balance through the four elements. But one day, a mysterious force from another realm brought about a cataclysm: Saga vanished and the elemental souls were scattered. The world was shattered into four hostile regions, each ruled by a corrupted elemental lord. Guided by this ancient prophecy and accompanied by Piggy, your loyal and surprisingly helpful flying pig, Kaku is the only one who can restore balance to the world. Explore forgotten continents, brave the challenges of the Ruins, face titanic foes, and uncover the mysteries of the Creator Saga in a journey as epic as it is personal. Master Dynamic Combat Customize your fighting style with deep skill trees, combo-based action, and powerful equipment. Harness Divine Power Awaken the Creator Saga’s legendary power, transform mid-battle, and unleash devastating abilities in epic encounters. Explore a Vast Ancient World Travel through diverse biomes — from snowy mountains to toxic swamps — packed with secrets. Challenge the Ruins Enter ancient temples filled with traps, brain-teasing puzzles, and canger to earn rare treasures. Bond with Piggy Your trusty flying pig isn’t just comic relief — Piggy helps in puzzles, combat, and exploration, adding charm and heart to your journey.