Hook: Complete Edition
Experience the ultimate relaxing puzzle game collection with Hook: Complete Edition, featuring both Hook 1 and Hook 2 in one package. Hook – A minimalist puzzle game where your goal is to remove all hooks from the board using intuitive mechanics. No timers, no scores—just pure, stress-free gameplay complemented by a calming ambient soundtrack. Hook 2 – Expands the challenge into an extra dimension, introducing new mechanics while maintaining the same meditative experience. No text, no distractions—just immersive, minimalist puzzles. Key Features: - Minimalist & relaxing gameplay - No ads, no scores, no time limits - Dark Mode & Cloud Saves - A soothing ambient soundtrack - Made by a solo developer - Unwind and challenge your mind with Hook: Complete Edition—a pure, simple, and satisfying puzzle experience. Are you ready to unhook?