High Times
In a world where you can literally eat your feelings, you work at The Hotbox, a special donut shop where every donut is infused with mood enhancers that can change your customers’ emotions. But people don’t always know what they need, so from flavors that give them courage to ones that lift their spirits, it’s up to you to choose the right mood and help each troubled customer. Listen to their stories, offer advice in the form of donuts, and help mend broken relationships. FEATURES A Sweet Kind Of Therapy Serve donuts that change the emotions of your customers and influence their actions. Manage Your Own Donut Shop Cook donuts, serve the right orders, collect tips, unlock new tools, decorate your shop and discover recipes! Full English Voice Acting Starring Nola Klop, LilyPichu, Johnny Yong Bosch and other talented voice actors, every character is fully voiced except for the MC. Closure Simulator Rekindle romance with the exes you've ghosted. Will you heal from the trauma of the past, and perhaps even experience the most elusive and mythical of all emotions—closure? A Cast Of Misfits Get to know over 30 customers and 6 romanceable characters, serve their favorite donuts, and find out what makes them tick. Choices Matter & Multiple Endings The donuts you serve and the choices you make throughout the story ultimately affect your relationships, with some customers having 2–3 possible endings. Customizable Main Character Players can customize their character's appearance—skin color, hairstyle, outfit, etc. Dynamic Comic Book-Styled Visuals Watch the story come to life with over 70+ vibrant and animated comic book style illustrations. Original Soundtrack Vibe during service time to a blend of originally composed rock, city pop and lo-fi music.