Hellbreachers
Journey deep into Hell and back in this side-scrolling action adventure! Retro-styled action platforming gets a modern upgrade with robust character creation and RPG progression. Choose one of three heroes, then customize with ten unique specializations to fit your play style. This is adventuring done your way! Whether you prefer straightforward melee, ranged combat or spell-weaving, you’re free to tackle Hellbreachers’ deadly depths with different strategies every time. Featuring 50 levels across 10 unique locations, Hellbreachers offers a wealth of content to explore. Combine that with fluid pixel art animation and challenging bosses to overcome, and this is a journey worth taking time and time again!