Haunted House
Chills and stealthy thrills abound In Haunted House, a reimagining of the classic Atari adventure! Players take control of Lyn Graves, the precocious niece of legendary treasure hunter Zachary Graves. Lyn visits her uncle’s mansion with her closest compatriots, only to find the house overrun with ghouls and monsters who quickly grab and spirit away her friends. In order to free her uncle and her friends, and capture all the supernatural foes, Lyn must find the shattered pieces of a magical urn and put them back together. Through procedurally generated room layouts, shifting walls, unpredictable enemy placements, and unique ghostly encounters, Lyn must creep, sneak, and dash her way through hordes of ghouls and eerie ectoplasms in order to locate her friends and uncle. Each urn shard is fiercely guarded by a bone-chilling boss — with 3D isometric stealth gameplay, Lyn must think on her feet to conquer each challenge. When she gets knocked out by a shadowy specter, she winds up back at the Haunted House’s entrance and must face an entirely new floor layout and enemy placement, ensuring each run is unique.