Handball 21
In frenetic local and online single-player and multiplayer matches, play with the best teams from the top leagues, including the French LIDL STARLIGUE and PRO LIGUE, the German Liqui Moly Handball-Bundesliga and 2. Handball-Bundesliga, the Spanish Liga Sacyr ASOBAL, and for the very first time, the Polish PGNiG Superliga. Play thrilling matches against the top European teams and experience handball like you are actually there! On the court, implement your game plan, coach your team, initiate set plays, find holes in the defence and take your team to victory!