Grass Cutter - Mutated Lawns
Grass Cutter is a game about cutting mutating lawns, that requires lightning-speed response and great logical thinking. Here every level is a challenging puzzle. The goal is to cut the grass. Very simple, but only at first glance… Grass Cutter calls for focus and commitment. Just one blink of an eye – and you lost. It is very challenging! The game is made in a cubic retro-style, has high complexity at advanced levels and is ready to truly test your reaction!