Galactic Vault
Galactic Vault blends movement shooter and roguelike action. Build devastating weapons on the fly by combining gun upgrades, underbarrel launchers, and movement abilities. Tear through corporate defenses, survive a spreading infestation, and grow stronger through unlockable weapons, playable characters, and deep skill trees. MOMENTUM-BASED MOVEMENT Slide, dash, and sprint with full movement shooter freedom. Use hand-crafted, vertical rooms to outmaneuver security forces and chain stylish kills. SURVIVE THE INFESTATION A free content update adds hazard-filled infected rooms and mutated enemies. Wield an experimental new weapon and turn the infection against everything in your path. BUILD DEVASTATING WEAPONS Watch your gun transform in real time. Stack muzzles, scopes, magazines, and charms mid-run to trigger game-breaking effects, elemental combos, and chaotic synergies. BREACH VAULT DEFENSES Fight swift surveillance drones, heavily armored tanks, and brainwashed psychos. Take down multi-stage Vault Captains that demand precise execution to survive. RECLAIM WHAT WAS STOLEN You play a former VOLT (Vault Operations & Lost Tech) operative in a tech-hoarding corporate future. The mission is simple: infiltrate the vaults, build the ultimate weapon, and take back what is yours. And then some.