Easy Flight Simulator 2
Take off in seconds—master the skies for a lifetime. Easy Flight Simulator 2 blends pick-up-and-play controls with surprisingly accurate flight dynamics. Choose from 4 distinct aircraft, explore 12 hand-crafted maps with dynamic weather, and experience endlessly fresh runs thanks to AI-generated levels that evolve every time you play. Whether you’re skimming coastlines at sunset or threading through mountain valleys on a rainy day, the cockpit is always open. No manuals required.