EARTHLOCK
Desert scavenger Amon soon finds himself in his life's adventure when he crosses paths with a most peculiar creature back home in Zaber. Join Amon and other remarkable heroes in this turn-based fantasy RPG, on an unforgettable journey across the world of Umbra; a mysterious, beautiful but harsh planet that stopped spinning thousands of cycles ago. With a unique set of customizable characters, all with their own personalities and journeys of self-discovery, you will scavenge, explore and fight your way from the everlasting day-side and into the darkness of perpetual night. To save Umbra you must unlock its secrets, expose the shadows, and defeat a growing evil beyond your wildest imagination!