Dispatch
From the writers & directors of Tales from the Borderlands and The Wolf Among Us, Dispatch is a superhero workplace comedy set in modern day Los Angeles. You play as Robert Robertson, AKA Mecha Man, whose mech-suit is destroyed in a battle against his nemesis, forcing him to take a job at a superhero dispatch center: not as a hero, but a dispatcher. In charge of rehabilitating a group of ex-supervillains, you must manage your roster while navigating office relationships and rebuilding your suit for a shot at revenge. SHAPE YOUR STORY In Dispatch, every decision you make influences the unfolding narrative. From banter in the breakroom to life-or-death situations in the field, your choices affect your relationships with the heroes, their allegiances, and the path your own story takes. DEPLOY YOUR HEROES Use the strategy map to review ongoing emergencies and deploy the right (or wrong) heroes to deal with them. Balance the risks and rewards as you make tactical decisions, knowing that each choice can have lasting consequences for your team and the city. MANAGE YOUR ROSTER Managing heroes sometimes goes beyond their powers. Each hero comes with quirks, flaws, and baggage you’ll need to navigate to keep the team together. Upgrade their skills and unlock abilities to boost their effectiveness in the field. Blending narrative, strategy, and humor, Dispatch explores what it means to be a hero, whether you're wearing a cape or behind a desk. MEET THE MISFITS Featuring an all-star cast from every corner of entertainment - Aaron Paul (Breaking Bad, Westworld, Black Mirror) - Laura Bailey (The Legend of Vox Machina, The Last of Us II, Marvel's Spider-Man) - Erin Yvette (Hades II, The Wolf Among Us, Oxenfree) - MoistCr1TiKaL (Charles White) - Jacksepticeye (Sonic Prime, River City Girls 1 & 2, Bendy and the Ink Machine & Bendy and the Dark Revival) - Travis Willingham (The Legend of Vox Machina, Critical Role, Lego Avengers) - Alanah Pearce (V/H/S Beyond, Cyberpunk 2077, Gears 5) - Lance Cantstopolis (Karate, Dancing, Actor) - Joel Haver (Smiling Friends, goodlongpee the movie) - THOT SQUAD (Musician: Pound Cake, Hoes Depressed) - Yung Gravy (Musician) - Matthew Mercer (Critical Role, Overwatch) - and Jeffrey Wright (American Fiction, Casino Royale)