Dig Deep
Shovel your way to success: go underground and dig for treasure like a mole on a mission. But don't worry, you won't get stuck in a hole - unless you forget to hire workers to boost your digging empire. This game is the perfect blend of laziness and ambition. Your job is to sit back, relax, and let your hired diggers do the dirty work while you search for those sweet gems and diamonds. If you become the best miner around, you can even hire more gold diggers to expand your mining tycoon empire.