Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
Re-unite with Frank Pritchard, Adam’s friend and former colleague at Sarif Industries, and assist him in hunting down information on the mysterious Santeau Group. Desperate to get more information, Pritchard targets one of the most secure data banks ever created – the Palisade Blade. In agreeing to help, Adam may also be able to uncover hints as to who the illuminati really are.