Deus Ex: Mankind Divided - Assault Pack
Prepare to advance and assault the enemy with a custom skinned Battle Rifle, the Chaff Augmentation, one pack of regular Battle Rifle ammo, one pack of armor piercing Battle Rifle ammo, 2 Frag Grenades, and 2 EMP Grenades.