Detective Dotson
A cozy mystery game about a detective with Bollywood dreams. It's the first adventure game set in the colorful streets of India. Engage with adorable 2D characters living in a 3D world. Find clues and solve the evidence board. With each case, a larger mystery unfolds. Play gully cricket, dance at weddings or help a cute grandma find hidden objects. Everything is always at your own pace in Detective Dotson. Enjoy the wholesome vibes but don't forget to bargain, for everything!