Dark Steel Legends
Break Free. Fight for Glory. Become a Legend. When ambitions clash and destinies are written in blood, combat mastery has its price. That's why mercenaries—sellswords—flock to the city of Ravenfell, seeking fortune and fame. Enter the world of Fight Legends, a fast-paced, action-packed medieval combat game where your skills and strategy will decide your fate. Face hordes of challengers, hone your abilities, and hunt down enemies worldwide in epic duels—all while enjoying console-quality gameplay with intuitive touchscreen controls. YOUR FATE, YOUR LEGEND Choose your path: Become a Knight, Warrior, or Assassin—each class with its own unique skills, weapons, and strategies. Master combat techniques: Crush your enemies in brutal arenas with precision and power. Unleash devastating combos: With easy-to-learn, touch-based controls, pull off deadly combos and special attacks. Whether you favor strategy or an all-out attack, you're in control of every move. FIGHT FOR TRIUMPH, FIGHT TO WIN Collect and upgrade Legendary and Runic gear: Hundreds of weapons and armor—Swords, Axes, Daggers, and more—each with its own feel, stats, and abilities. Meltdown unwanted gear: Gain Dark Steel to power up your favorite weapons to legendary status. Forge your hero: Customize your appearance with gear, colors, beards, hairstyles, and scars. Every piece of equipment tells the story of your victories—craft your unique legend. IMMERSE YOURSELF IN A WORLD OF ACTION Stunning 3D graphics and physics: Experience the thrill of medieval combat with high-definition visuals and realistic physics. Every strike, parry, and finishing move is a true test of skill.