Cottonville
Create, farm, and style your way to success in Cottonville! Welcome to Cottonville – a cozy dress-up and farming sim where creativity blossoms and fashion takes root! Run your own sewing atelier, grow essential crops, and craft stylish outfits for a charming cast of characters. A Fresh Start in Cottonville After leaving the hustle of Friglight, you arrive in peaceful Cottonville to take over a small family sewing shop. Start fresh, grow your business, and build a new life—one stitch at a time. Customize Your Character Express yourself! Choose from 18 hair colors, 15 hairstyles, and a variety of eye shapes, mouths, lashes, eyebrows, and skin tones. Dress your character in a wide range of outfits that grow with your fashion journey. From Farming to Fashion Cultivate cotton, linen, and bamboo—then harvest natural dyes from flowers to create fabrics in 7 vibrant colors. Craft materials, unlock new sewing patterns, and design custom outfits that reflect your unique style. Run Your Atelier Take charge of your boutique with over 60 sewing patterns and 120+ total clothing variations. Listen to customer requests, mix and match fabrics, and tailor outfits that reflect their personalities—from winter sweaters to breezy summer styles. Grow crops, craft clothes, and chase your fashion dreams—Cottonville awaits you!