Cook For Love
DELICIOUS ADVENTURE Cook For Love is a cozy cooking game where you’ll be in the shoes of Clement – a young Frenchman, who gets hired at a popular Parisian restaurant. With the help of a recipe book, you will be able to cook unique dishes of varying complexity and conquer the world’s taste buds! FROM NOVICE TO MAESTRO Clement starts his mentorship under Jean-Luc Chatillone – a culinary legend… currently onboard the Orient Express. Even though he’s away, Jean-Luc’s recipe book lands in Clement’s hands. You will be cooking with various kitchen appliances and using many different ingredients. With over 40 available recipes you have your path laid out in front of you – now it’s time to roll up your sleeves and cook until you earn the title of a true chef. RECIPES FOR JOYFUL LIFE As you learn how to cook new dishes you also earn reputation points, which in turn level up your chef experience. New recipes will be unlocked on the way and they will get more complex (and more delicious) as you go. After everything’s ready there will be a final test… will the critics grant you the Golden Spoon, young chef? Cook For Love is a look into the past of Grandma Rose’s husband – Clement, before he met his wife on the Orient Express. While this is not a prequel to Tell Me Your Story, it’s a look at the youth of these two lovebirds from another perspective.