Christmas Delivery
Christmas Delivery is a casual action game for the holidays. Your goal is to deliver gifts to as many families as you can. Drop the packages into chimneys to score points while trying to evade obstacles like bats and snowballs. Features: - Procedurally generated levels with increasing difficulty - Global leaderboards to compete with other players - Well known Christmas tunes performed by Kevin MacLeod The game requires a gamepad to play. Mouse and keyboard are not supported yet.