Chopper Strike!
Take to the skies in Chopper Strike, an adrenaline-fueled aerial combat experience. Command a powerful attack helicopter and rain destruction upon enemy forces in high-stakes missions that test your precision, strategy, and firepower. From dense urban war zones to icy tundras, battle across six immersive environments filled with destructible structures and dynamic mission objectives. Defend convoys, eliminate armoured threats, and obliterate enemy strongholds using an arsenal of progressively powerful rockets. Each mission unlocks devastating new weaponry, allowing you to unleash greater destruction with every successful strike. With great visuals, explosions, Chopper Strike brings the battlefield to life like never before. Experience helicopter rocket firing, destruction, and an intense action-packed game that keeps you locked in the fight. Chopper Strike delivers the ultimate air combat experience. Get ready to take off and dominate the skies!