Broken Reality 2000
Broken Reality 2000 is a single player adventure game set in an ethereal metaverse called NATEM, that is full of quests, puzzles and light platforming. Explore diferent sites, make new friends and collect Likes to raise your popularity and earn access to new areas. Discover a wide set of tools, like a virus-slaying Katana, a net-surfing Hoverboard, a Camera to take beautiful pictures, and more, that will help you explore this colorful world!