BLACKHOLE: Complete Edition
When the crew of the spaceship Endera is sucked into a black hole, it seems like the end. Fortunately, the ship crashes on Entity – an unidentified object resembling a planet. After the crash, the first member to wake up is the guy who makes coffee for the crew - you! There’s no one around and your only ally is Auriel, the ship’s computer’s sarcastic A.I. Together, you’ll need to come up with a plan to fix the spaceship, save the others and become heroes of planet Earth by closing the black hole once and for all. It won’t be an easy task, because the mysterious caves, lost cities, towering mountains and deep forests are full of tricky, gravity-defying puzzles and deadly traps.