Bitmaster
Bitmaster is a dynamic and colorful twin-stick shooter. You need to destroy the enemies and collect power-ups to improve weapons. Game balance changes periodically, which makes the game unpredictable and difficult to get a high score. Features: - 100 waves of enemies - 8 guns - 13 perks - 5 heroes to unlock - 20 types of enemies - 5 wicked bosses - Only 1 way to escape - Lot of factors that may cause troubles... or make the game easier!