BATTLESHIP
With a modern, dynamic and interactive 3D board, BATTLESHIP brings the classic franchise to a new level for a memorable experience. Deploy your fleet and shoot at your opponent’s grid to find and destroy enemy ships before yours are sunk. Enjoy the game you know and love with the Classic mode or get more tactical in a brand new way to play with the "Clash at Sea!" mode. Play with your friend locally or online, or stand against the Artificial Intelligence of the game.