Ayo the Clown
Embark on a colorful platforming adventure to reunite a clown with his beloved pup! In Ayo’s hometown, things are generally peaceful. Accompanied by his talented circus dog Bo, Ayo juggles in the park, hangs out at the carnival and longs after the Shoemaker’s granddaughter. Then one fateful day, Bo mysteriously goes missing, turning Ayo’s world upside-down! Take the role of this loveable little clown as he searches for his best friend and beloved dog across the colorful yet perilous lands beyond their circus town. Ayo the Clown is a side-scrolling action platformer inspired by genre classics, enriched with vibrant 2.5D presentation and imaginative designs! Ayo’s quest will lead him through a wide variety of themed stages, all with collectibles to discover and unique obstacles to overcome. As Ayo, you’ll jump, slide, stomp on baddies, pick up useful weapons and much more! Like all good adventures, you won’t be all on your own, either. Ayo’s world is full of friendly people and interesting creatures that are willing to lend a helping hand along the way!